Haber Details - 11.08.2015

KALİTE STANDARTLARIMIZA TÜRK LOYDU’NDAN TAM PUAN

10-11 Ağustos 2015 tarihlerinde, Borsamızda ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi 1. Periyodik ve ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi 2. aşama belgelendirme denetimi gerçekleştirildi.

10-11 Ağustos 2015 tarihlerinde Türk Loydu Sistem Belgelendirme Birimi Yönetim Sistemleri Denetçisi Orkun Kumral tarafından, Borsamızda ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi 1. Periyodik ve ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi 2. aşama belgelendirme denetimi gerçekleştirildi. Bu dış denetim sonucunda; Türkiye’de ve Uluslararası alanda en bilinilir ve güvenilir Kalite Yönetim Sistemi belgelendirme Kuruluşu olan ve TOBB’un Akreditasyon çalışmalarını da yürüten Türk Loydu Vakfı tarafından hizmet kalitemiz tescillenerek, üye memnuniyeti odaklı çalışma prensibini geliştiren oda ve borsalardan birisi olma yolunda çalışmalarımıza güç katmıştır.

 

Related Images


Other News Files

1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435