Üyelerine kaliteli hizmeti
standart hale getiren Uzunköprü Ticaret Borsası (UZTB), Kalite Yönetim Sistemi
ISO 9001:2015 ve Müşteri Memnuniyeti Sistemi ISO 10002:2014 belge yenileme
denetimlerinden başarıyla geçti.
TOBB Akreditasyon
Sisteminin yanı sıra, ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri
Memnuniyeti Yönetim Sistemi kalite standartlarını başarıyla uygulayan Uzunköprü
Ticaret Borsası, kaliteden ödün vermediğini bir kez daha kanıtladı. 22-23 Şubat
2021 tarihlerinde, Türk Loydu Baş denetçisi Mümin Bakkal tarafından
gerçekleştirilen ve iki gün süren Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 ve
Müşteri Memnuniyeti Sistemi ISO 10002:2014 denetimlerini başarıyla tamamlandı.
Online ortamda 22-23
Şubat 2021 tarihlerinde yapılan 2 günlük denetim sırasında, Türk Loydu Başdenetçisi
Mümin Bakkal Kalite ve Akreditasyon Sorumlusu Murat Karakılıç’tan UZTB’nin
Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 versiyonu uygulamaları ve ISO 10002:2014
versiyonu Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi uygulamaları hakkında bilgi aldı
ve kalite dokümanlarını inceledi. İki
tam gün süren denetimden başarıyla geçen Uzunköprü Ticaret Borsası, Kalite
Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 ve Müşteri Memnuniyeti Sistemi ISO 10002:2014
belgelerini yenilemeye hak kazandı.
Denetim çalışmaları
sonrasında yapılan kapanış toplantısına ise UZTB Yönetim Kurulu Başkanı Egemen
Aslan, Genel Sekreter Mehmet Karamolla ile Kalite ve Akreditasyon Sorumlusu Murat
Karakılıç katıldı. Türk Loydu Vakfı Yönetim Sistemleri Baş Denetçisi Mümin
Bakkal, kapanış toplantısında UZTB’nin her iki standart için yapılan denetimden
başarıyla geçtiğini açıkladı. TOBB Akreditasyon sistemi de dahil olmak üzere UZTB’nin
kalite sistemlerini iyi şekilde uygulayan borsalardan biri olduğunu vurgulayan Bakkal,
Uzunköprü Ticaret Borsası yönetiminin ve personelinin kalite yönetim
sistemlerini başarıyla uyguladığını ifade etti.
UZTB Yönetim Kurulu
Başkanı Egemen Aslan’da kapanış toplantısında Baş Denetçi Mümin Bakkal’a
teşekkür ederek, kalite sistemlerini başarıyla uygulayan Borsa çalışanlarını
tebrik etti. UZTB’nin dinamik ve kendini sürekli yenileyen, geliştiren bir
kadroya sahip olduğunu vurgulayan Aslan, “Hedefimiz, İlçemize ve bölgemize kaliteli
hizmet sunmak. Hizmet kalitemizde sürekliliği sağlayarak üye memnuniyeti odaklı
uluslararası standartlarda kaliteli hizmet sunmak ve hizmet kalitemizi daha üst
seviyelere çıkarmak amacıyla çalışıyoruz. Emeği geçen Meclis Üyelerimize,
Yönetim Kurulumuza ve Tüm UZTB personeline teşekkür ediyorum” dedi.