Haber Detayları - 23.02.2021

UZUNKÖPRÜ TİCARET BORSASI’NIN KALİTESİNE TAM PUAN

Üyelerine kaliteli hizmeti standart hale getiren Uzunköprü Ticaret Borsası (UZTB), Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 ve Müşteri Memnuniyeti Sistemi ISO 10002:2014 belge yenileme denetimlerinden başarıyla geçti.

TOBB Akreditasyon Sisteminin yanı sıra, ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kalite standartlarını başarıyla uygulayan Uzunköprü Ticaret Borsası, kaliteden ödün vermediğini bir kez daha kanıtladı. 22-23 Şubat 2021 tarihlerinde, Türk Loydu Baş denetçisi Mümin Bakkal tarafından gerçekleştirilen ve iki gün süren Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 ve Müşteri Memnuniyeti Sistemi ISO 10002:2014 denetimlerini başarıyla tamamlandı.

Online ortamda 22-23 Şubat 2021 tarihlerinde yapılan 2 günlük denetim sırasında, Türk Loydu Başdenetçisi Mümin Bakkal Kalite ve Akreditasyon Sorumlusu Murat Karakılıç’tan UZTB’nin Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 versiyonu uygulamaları ve ISO 10002:2014 versiyonu Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi uygulamaları hakkında bilgi aldı ve kalite dokümanlarını inceledi.  İki tam gün süren denetimden başarıyla geçen Uzunköprü Ticaret Borsası, Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 ve Müşteri Memnuniyeti Sistemi ISO 10002:2014 belgelerini yenilemeye hak kazandı.

Denetim çalışmaları sonrasında yapılan kapanış toplantısına ise UZTB Yönetim Kurulu Başkanı Egemen Aslan, Genel Sekreter Mehmet Karamolla ile Kalite ve Akreditasyon Sorumlusu Murat Karakılıç katıldı. Türk Loydu Vakfı Yönetim Sistemleri Baş Denetçisi Mümin Bakkal, kapanış toplantısında UZTB’nin her iki standart için yapılan denetimden başarıyla geçtiğini açıkladı. TOBB Akreditasyon sistemi de dahil olmak üzere UZTB’nin kalite sistemlerini iyi şekilde uygulayan borsalardan biri olduğunu vurgulayan Bakkal, Uzunköprü Ticaret Borsası yönetiminin ve personelinin kalite yönetim sistemlerini başarıyla uyguladığını ifade etti.

UZTB Yönetim Kurulu Başkanı Egemen Aslan’da kapanış toplantısında Baş Denetçi Mümin Bakkal’a teşekkür ederek, kalite sistemlerini başarıyla uygulayan Borsa çalışanlarını tebrik etti. UZTB’nin dinamik ve kendini sürekli yenileyen, geliştiren bir kadroya sahip olduğunu vurgulayan Aslan, “Hedefimiz, İlçemize ve bölgemize kaliteli hizmet sunmak. Hizmet kalitemizde sürekliliği sağlayarak üye memnuniyeti odaklı uluslararası standartlarda kaliteli hizmet sunmak ve hizmet kalitemizi daha üst seviyelere çıkarmak amacıyla çalışıyoruz. Emeği geçen Meclis Üyelerimize, Yönetim Kurulumuza ve Tüm UZTB personeline teşekkür ediyorum” dedi.

İlgili Görseller


Diğer Haber Dosyaları

12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546