Üyelerinin Temenni, dilek ve önerilerini kolayca iletebildiği, Bu taleplerin hızlı, etkin, objektif, adil ve gizlilikle ele alındığı,Bağlı bulunduğu yasalara uygun şekilde değerlendirildiği, Gerekli iyileştirmelerin yapılarak takip edildiği Bir üye ilişkileri ve memnuniyeti sistemini kurarak hayata geçiren Uzunköprü Ticaret Borsası Şeffaf ve hesap verilebilir yönetim ilkeleri doğrultusunda, Üye memnuniyet anketlerini Üyelerini ziyaret ederek gerçekleştiriyor. Uzunköprü Ticaret Borsası Genel Sekreteri Mehmet Karamolla, Kalite ve Akreditasyon Sorumlusu Hülya Erman ve Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Sorumlusu Levent Bozer’den oluşan Üye Memnuniyet ekibi 24 Mart 2015 tarihinde borsamız üyelerini ziyaret etmeye başlayarak onların değerlendirme, görüş ve önerilerini almaya başlamıştır.
Ziyaretler neticesinde elde edilecek veriler ve sonuçlar rapor haline getirilerek Yönetim Kurulumuzun görüş ve önerileri ile yasalara uygun şekilde değerlendirilerek iyileştirilecektir.