Türk Loydu, Uzunköprü Ticaret Borsasını ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasına uygun gördü.
Türkiye’de ve Uluslararası alanda en bilinilir ve güvenilir Kalite Yönetim Sistemi belgelendirme Kuruluşu olan ve TOBB’un Akreditasyon çalışmalarını da yürüten Türk Loydu Vakfı tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucu Uzunköprü Ticaret Borsasının ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi standart gereklerine uygun olarak işletilmekte olduğu belgelenmiştir.
Üye memnuniyeti odaklı çalışma prensibini geliştiren Uzunköprü Ticaret Borsasının hizmet kalitesi bir kez daha tescillenerek, kurumsallaşma yolunda bir adım daha atılmıştır.
Akreditasyon sistemi ve ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ile birlikte Borsamız, yapmakta olduğu uygulamaları belirli bir sistematik haline getirmeyi başardı. Üye memnuniyetinin esas olduğu ve sürekli iyileşmenin hedeflendiği bu sistemle birlikte borsamız, üyelerinin görüş ve beklentilerinin saptanmasına daha da yoğunlaşmış olarak uygulamalarını sürdürmektedir. Düzenlenen anketlerle borsamızın üyeleriyle ilişkileri, sunmuş olduğu hizmet kalitesi sürekli sorgulanmakta ve hizmet kalitesinin mükemmele ulaşması için çalışılmaktadır. Borsamızın hizmet kalitesi ve çeşitliliği ise her geçen gün artmaktadır. Yine bu çerçevede personelimiz ve meclisimiz temsil ettikleri üyeleri için kurumsal bir yapı içerisinde sürekli iyi hizmet alabilmelerini sağlamak ve üyelerinin memnuniyetini en üst seviyelere çıkarma hedefimizle sürekli eğitimlere katılmaktadırlar.
Uzunköprü Ticaret Borsası olarak her zaman kendimizi yenilemeyi ve değişen dünya gereklerini yerine getirmeyi amaç edinmekteyiz. Bu sebeple ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemine dâhil olmaktan büyük memnuniyet duymaktayız. Yaşayan bir süreç olarak Kalite Sistemlerimizin gereklerini yerine getirmek ve elimizdekiler ile yetinmemek, üyelerimizin memnuniyeti için hizmetlerimizde her zaman en iyiyi yapmak birinci önceliğimiz olacaktır.